Przejdź do treści

Zostań zwierzakopomagaczem!

Dołącz do ekipy Animal Helper – pierwszej w Polsce aplikacji działającej jak 112 dla zwierząt! Ten projekt to prawdziwa rewolucja w zakresie ratowania zwierząt w Polsce. Wierzymy, że razem, tworząc prozwierzęce i wrażliwe na krzywdę społeczeństwo, jesteśmy w stanie dokonać wielkich rzeczy i uratować niezliczone ilości zwierząt.

Praca w Animal Helper

Animal Helper to projekt Fundacji Psia Krew. W skrócie: tworzymy jeden system obiegu informacji, który powiadomi odpowiednie dla danego przypadku, miejscowe organy ścigania i służby ratunkowe lub organizację charytatywną. Zawsze, gdy zwierzęciu – domowemu, dzikiemu, czy gospodarskiemu, będzie działa się krzywda. Operatorzy od początku do samego końca będą prowadzić i monitorować sprawę, aktualizować statusy, kontaktować się z odpowiednimi służbami i organizacjami, tak by użytkownicy wiedzieli na bieżąco co dzieje się z ich zgłoszeniem, a także by kontrolować działania zaangażowanych podmiotów.

Jeśli los zwierząt nie jest Ci obojętny, chcesz dołożyć swoją cegiełkę do walki o ich dobrostan, posiadasz spore pokłady cierpliwości i nieustępliwości, chcesz być głosem potrzebujących zwierząt i wiesz, jak rozmawiać z ludźmi, by uzyskać to, co konieczne, by nieść pomoc – szukamy właśnie Ciebie!

Jak zawsze w przypadku działań w organizacjach niosących pomoc zwierzętom, nie będzie to łatwa praca. Na co dzień będziesz mieć styczność z drastycznymi materiałami i historiami, które często nie mieszczą się w głowie i nigdy nie powinny mieć miejsca. Jest to jednak praca niezwykle potrzebna. Konieczna, by zwierzętom w naszym kraju żyło się lepiej.

Aktualne oferty pracy

KOORDYNATOR ZGŁOSZEŃ ANIMAL HELPER

Zakres obowiązków:

    • przyjmowanie i procesowanie zgłoszeń Animal Helper;
    • stały kontakt ze służbami i innymi organizacjami;
    • udzielanie informacji zwrotnych użytkownikom aplikacji;
    • aktywne wspieranie działań Fundacji.

Nasze oczekiwania:

    • umiejętność pracy w zespole;
    • łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
    • biegła znajomość języka polskiego;
    • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
    • możliwość pracy w systemie zmianowym (również na nocnej zmianie);
    • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych;
    • rozwinięte umiejętności interpersonalne;
    • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office;
    • elementarna wiedza w zakresie przepisów prawa polskiego chroniącego zwierzęta;
    • determinacja w dążeniu do celu, zaangażowanie, odpowiedzialność i sumienność w realizacji powierzonych zadań;
    • proaktywność, inicjatywa do działania i nastawienie na szukanie rozwiązań;
    • systematyczność i dokładność;
    • umiejętność szybkiego działania i podejmowania decyzji.

Mile widziane:

    • zainteresowanie tematyką prozwierzęcą;
    • wcześniejsze doświadczenie w pracy w organizacjach charytatywnych (także wolontariat);
    • doświadczenie w pracy w call center.

Oferujemy:

  • stałe zatrudnienie;
  • pełne wdrożenie i przeszkolenie w zakresie dobrostanu zwierząt, a także obsługi systemu Animal Helper;
  • praca w trybie zmianowym;
  • praca w biurze przyjaznym zwierzętom;
  • dogodną lokalizację – biuro znajduje się w Gdańsku-Oliwie, w pobliżu linii tramwajowej, autobusowej i stacji SKM;
  • pełne wsparcie doświadczonego zespołu zwierzakopomagaczy;
  • niesienie realnej pomocy zwierzętom poprzez pracę przy ciekawym i rozwijającym się projekcie.

Zgłoszenia:
Prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy: [email protected]

Przed rozmową kwalifikacyjną prosimy o zapoznanie się z Ustawą o ochronie
zwierząt.

Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i dalszych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).